Gammel vin på nye flasker

5618080_e1108b5eb1_t.jpg

En interessant artikel i Wall Street Journal diskuterer den kendsgerning, at New Media ikke så meget producerer nyt materiale, som manipulerer, kommenterer på og omredigerer allerede eksisterende historier. WSJ skriver:

“It all adds up to a pretty astonishing redefinition of what
“the media” is. The front page, the lead story, the primetime
lineup — all in constant renegotiation, constantly rearranged.
Yet still in so many ways dependent on the established sources
for the materials to be filtered (and probably in the future
for personal income, as is already beginning). Feeders and
filterers. The new media ecology doesn’t destroy the old one,
it absorbs it into a new relationship.”

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s


%d bloggers like this: